Friday, May 14, 2010

mula terasa ketuaan~


salam 'alaik..

tiba2 aku mula perasaan usia yg semakin meningkat..hehe..aku xperlu menilik cermin nk cri tnda2 penuaan utk nk tau aku dh tua,(maybe klo tgk cermin aku akan ckp, hey, aku nmpk sebaya ngn adik aku..keh3), dan aku xperlu check bone age utk tau aku dh tua.(bunyi cm sdikit klinikal kah??haha), cme sebijik msg dlm henpon yg mengingatkan aku dh tua.

penghantar: aku
penerima : ikhwan(adik aku)
msg : mcm mane orientasi?ok ke?

tut3...setengah jam selepas tu

penghantar : ikhwan
penerima : aku
msg : ok la. cuma agak penat sket.huhuh

aku reply dgn gelak aje..ok, adik aku bru seminggu daftar matrik. matrik phg gak, mcm aku (mane tumpahnye kuah klo xke nasi~)

terasa mcm baru je aku mengangkut barang, meninggalkan hostel semsas yg diduduki 5 thun, rasa bru je dftar matrik, jln senyap2 time orientasi takut kantoi lmbt ngn fasi, rasa mcm bru kejap perasaan berbunga2 menuju dewan kuliah, dan rasa amat baru menangis berpisah dgn rakan2 matrik..dan masa dengan cepat berlalu, sampaikan adik aku yg no-4 pon masuk ketempat sama jugak..

oh..begitu cepat waktu berlalu, dan perkara2 yg berlaku mengingatkan diri yg xlg semakin muda..oh~

p/s: utk my bro, go2...boleh buat punya..semua org boleh, awak pon boleh...yakin2
utk aku lak..go2..lg 5 minggu praktikal..hehehe

0 comments on "mula terasa ketuaan~"

Post a Comment



 

bila rasa gembira Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal