Thursday, May 26, 2011

cari kerja dan menuju wawasan


salam 'alaik

selama beberapa minggu menanam anggur yang xberbuah2..memang stress agaknya hidup

jeles dengan kawan2 yang dah bekerjaya, dah menunggu duit gaji
dan stress dengan perkara hadapan yang masih belum nampak apa2

situasi aku sekarang kena betol dengan komik Yoshino Aki, cari kerja...baca la, seronok kot, rasa mcm kena atas batang hidung..

ni link dia..serius aku suka watak komik laki yang hensem-sempurna-dan sedikit berlagak bercinta dengan wanita yang-xde la lawa gile2-tapi semangat mau kuat..hehehe..klise



lagi satu, 

terdengar balik lagu nasyid menuju wawasan. lagu ni agak lama, suara firdaus dan dibarukan oleh UNIC.. aku mula2 dengar masa kecik, sbb ktrng suka sgt ngekor ayah aku bwk budak g kursus2 ni...

rentak lama agak menambah semangat compare dgn dibawa UNIC, walaupun sedikit rancak, tapi kurang roh

agak2, bila dengar lagu ni, bertambah x usaha aku



sesungguhnya, keinsafan tu seperti kilat, yang datang menyambar, cerah tetapi sebentar cuma

0 comments on "cari kerja dan menuju wawasan"

Post a Comment



 

bila rasa gembira Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal