Thursday, December 4, 2014

kalah

0 comments
Kalah dalam hidup.


Perkara biasa kan.


Tiada siapa akan menang dan sentiasa menang.

Dan tiada siapa akan terus kalah.


Terima kasih kerana memberi peluang untuk bertanding.

Thanks

Wednesday, September 17, 2014

Play hard

0 comments
permainan ini

dimulakan.

dan

harus ditamatkan


Tuesday, July 8, 2014

my today-me

0 comments
By whispering his name, my heart beating fast...

well,its fate

my yesterday-me doesnt know my today life will turn like this 

and 

my today-me doesnt know how my tomorrow life.

and 

my today-me also doesnt know why my today-life be this

i know nothing. 

only Allah know

Rekod

0 comments
Last entry ai bulan Sept 2013. ni dah bulan July 2014. Wow. rekod!!!!

i dah update sket la layout blog. sape perasan, perasan la kan?


MOVE ON~

Monday, September 16, 2013

tekanan

1 comments

Friday, August 2, 2013

islam

1 comments

Sekarang famous isu hina islam,isu syiah,isu sesat.

Dan orang2 kita yang dilahirkan islam pon terus melatah.

Hina agama dosanya.

Tapi kita yang konon2 -akulah islam sejati pengikut sunni- bla bla bla

bila kejut subuh xbangun

Bila solat fardu buat lupa.

Yang perempuan lepas period kadang2 cakap eh malas lg nak mandi wajib,malas sembahyang lagi

Bila suruh btudung tu xsampai seru lg

Bukankah kita lagi menghina agama?

Yg kafir memang neraka,kta yg islam pn amek saham jugak.

Hahaha.

Saturday, May 11, 2013

Absorb characteristic

0 comments

i quote this from my favorite anime ever, lucky star

well, yeah.in our real life, we have tendency to absorb others characteristic

personaliti kita boleh berubah..seperti aku menjadi lebih lemah lembut bila bercakap dengan rumet aku, sebab aku dah ter-absorb kelembutan dia

dan seperti cik T yang menjadi kasar dan kejam bila berkawan aku sebab aku terdidik dia menjadi  kasar dan kejam macam aku

personaliti yang kuat akan menjadi lebih dominan dan personaliti yang lemah menjadi agar-agar


p/s: sebenarnya jarang aku ter-absorb personality orang lain..dan anda boleh bayangkan betapa lemah lembutnya rumet aku sampai aku ter-absorb..hek3
p/s lagi: sila datang bilik kalau nak tengok aku yang lemah lembut dan ayu..hehehehehehehhehe
 

bila rasa gembira Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal