Saturday, May 11, 2013

Absorb characteristic



i quote this from my favorite anime ever, lucky star

well, yeah.in our real life, we have tendency to absorb others characteristic

personaliti kita boleh berubah..seperti aku menjadi lebih lemah lembut bila bercakap dengan rumet aku, sebab aku dah ter-absorb kelembutan dia

dan seperti cik T yang menjadi kasar dan kejam bila berkawan aku sebab aku terdidik dia menjadi  kasar dan kejam macam aku

personaliti yang kuat akan menjadi lebih dominan dan personaliti yang lemah menjadi agar-agar


p/s: sebenarnya jarang aku ter-absorb personality orang lain..dan anda boleh bayangkan betapa lemah lembutnya rumet aku sampai aku ter-absorb..hek3
p/s lagi: sila datang bilik kalau nak tengok aku yang lemah lembut dan ayu..hehehehehehehhehe

0 comments on "Absorb characteristic"

Post a Comment



 

bila rasa gembira Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal