Thursday, June 23, 2011

xde kerja


*guling-guling stress*

u.n.o.c.c.u.p.i.e.d

seminggu dua mungkin gembira, tapi dah lama-lama rasa serba xkena

sebelum ni dah pernah kerja part time, tapi xlama..ada lah isunya..tapi lebih kepada kesucian dan halal rezeki. gaji tinggi, sembahyang boleh, kerja-mate baik gila tapi duit tu yang xberapa cantiknya..

ok, 

s.t.o.p

cari kerja baru.sama bidang. tapi gaji hari.10 sehari..xde kerja-mate, xde cuti, xde shif, kedai pon kosong..jiwa aku pon kosong.

aku xde kerja, xde kenderaan, xde apa2..rumah pulak dalam perkampungan, nak ke bas stand pon perlu bermotor...

a.a.a.a.a.a.a.a.a.a.a.a.a.a.a

xde kerja xde duit, xde duit xde makan(ceh, aku makan kat rumah la)

ikot hati nak keje luar..maksudnye, cari rumah sewa, cri keje..tapi bila aku tny pendapat en hafiizh

"xpayah la kerja jauh2 lagi..nak bulan puasa.kalau boleh tahun ni puasalah kat rumah..nanti dah ada kerja tetap, nak bukak puasa ngan ayah n umi pon xtentu dapat..lepas raya la."

a.a.a.a.a.a.a.a.a.a.a.a.a.a.a.

nak kerja ke tidak..nak kerja ke tidak..


a.a.a.a.a tu bunyi aku menjerit ok

5 comments on "xde kerja"

Anonymous said...

x payah la keje dulu... lepas raya baru keje... hehehe...

Lea Isnawi on June 23, 2011 at 12:11 PM said...

keje weyh, kena cari duit
kalo tak cmne nak beli baju raya.

hua3

Anonymous said...

Solat istikarah la tehah...kdg2 ape yg kita nk tu xsemestinya dtg terus.kene lalui pelbagai rintangan dulu br dpt.

Anonymous said...

aku rasa baik tak payah la tmpt tu. jaoh kan? ko duk jer umah. ada hikmah kot

Jey on June 28, 2011 at 6:15 PM said...

kerja kat umah la puan fatiehah oii..belajr masak untuk en.hafizh..kekekeke

Post a Comment



 

bila rasa gembira Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal