Monday, January 2, 2012


salam 'alaik


Setelah dua hari masuk tahun baru, hari ini aku yakin aku terpaksa mempunyai planner tahunan 2012.

Ok, bukan sebab dapat kerja ke apa, tapi bila bukak2 facebook dah dapat invitation wedding kawan2. Aku memang selalu terlepas pandang kalau simpan dalam phone..

Selama ni planner aku buat sendiri, berwarna warni dan tampal di softboard dekat dinding..sekarang dah tamat zaman belajar, so mungkin planner yang ala executive diperlukan.

tapi tunggulah..nak beli MAHAL..takut2 ayah dapat planner FREE bila bukak skolah ni..*mood ngepaw


****************************************************************************

Geng-geng kerja ni ada beberapa kerat yang minat baca buku spesis kanak2 dan muda2..jiwa muda konon2nya..masing2 xsedar umur tua.keh3

aku beli dan baca buku o-clock tales, cerita fairy-gnome- Brer X- apa2 lagi la

Kakdi beli buku Wimpy Kid Diary, dan aku dan Fana tumpang baca

bila baca buku ala- ala diari bergambar ni, aku teringin nak buat jugak..mana lah tau, tua2 nnt aku boleh jual, bagi satu dunia baca jugak...

Tapi normalnya diari tu rahsia, mcam jual dan bagi orang baca rahsia kan? malu laaaaaaaa..so sekarang berbelah bagi nak jual x diari tu nnt




Hakikat sebenar, aku tak tulis lagi diari..mungkin selepas aku berjaya menulis selembar, aku pikir balik pasal idea nk bukukan dan jual..

kadang-kadang bagus juga idea jual diari ni,,kurang2 ada income.beza dari buat facebook macam diari dan semua boleh membaca dengan percuma

4 comments on " "

strawberry on January 2, 2012 at 7:39 AM said...

lol...nk beli mahal..dh keje, beli sendiri..kah3:p
dpt keje br ke cik kak?

nf on January 2, 2012 at 7:59 AM said...

alamak kene beli planner jugak la gini.. sebab tak lama lagi dapat invitation wedding kau pulak

fatiehah asmui on January 5, 2012 at 2:34 AM said...

shikin: keje lama je..hehehe..smbung...
uteh: hehehehehehhehe..ntah2 ramai lagi..ntah2 ko gak

nf on January 9, 2012 at 2:12 AM said...

kalau dah sampai jodoh aku ape salahnye. gyahahahaha

Post a Comment



 

bila rasa gembira Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal