Saturday, May 1, 2010

call me????








salam 'alaik..
sekarang mood sedih (-_-)m..adik bongsu call aku berkali2 arini, tapi satu pon aku xangkat sbb xperasan...


adik aku(nabila) skrng dh form 1..dok hostel.dia adik aku yang agak manja(maklum la bongsu) dan amat suka bermanja2 ngn aku...mybe sbb aku ni kurang garang berbanding kakak ngn abg2 die yg lain..n maybe die berwajah hampir(aku ckp hampir kan??) serupa ngn aku.


mmg tradisi famili aku, mak ayah ktrng akan menjenguk kami2 yg dok asrama dekat2 hampir seminggu skali..(4/5 dari ktrng mmg dok asrama dri form 1).klo ade hal je bru parents aku xmenjenguk..mcm mgu ni, ayah ngn umi aku pergi kem dlm hutan kt bentung,pahang..so, maybe adik aku bosan, sedih, rindu famili, lalu die pon telah try call semua ahli famili nya...mlgnya, ayah ngn umi aku dlm hutan(xde line) dan aku pula, terlalu suka me'nyilent' henpon tanpa sedar pnggilannya..huhuhuhu


perangai suka silent hp ni terbawa2 dri zaman muda aku.dari matrik, dari mula2 dpt henpon..
mula2 sbb silent nk bawak masuk kuliah, tapi sbb terlalu tidak mempedulikan henpon, aku terlupa utk membaik pulih keadaannye..ditambah pula ngn perangai yg jarang membawa henpon kemana2, walupon aku kerap merayap, menjadikan aku sukar dikesan...

ble strt ade insan2 kacau aku kt henpon, lg lah aku mlas nk on sound henpon..sbb mls nk dgr...dari henpon first, nokia butterfly, sampai ke henpon bru yg beli pas matrik, perangai yang same berulang...dan sampai sekarang, kalau lah aku tidak bermesej2 ngn sesiapa, henpon aku tetap akan terbiar dlm keadaan diam~

aku suka mood silent ni sbb kurang mengganggu, ditambah2 ag org xkn sedar aku bermesej2 mlgnya, ke'diam'an ini tidak bagus...akhirnya hari ini aku menyesal tidak on sound henpon aku arini........ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh~

0 comments on "call me????"

Post a Comment



 

bila rasa gembira Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal