Saturday, May 1, 2010

to your mum~


salam 'alaik...
sebenarnya aku agak keseganan bila nk tulis entri ni, tapi terasa mau tulis jugak..tangan agak menggeletar la mau menulis, sebab mau tulis pasal 'hopefully ma in law'(hopefully sbb ni keje Tuhan kan, bkn keje kite..) walaupon berapa kali dh jumpe, aku still takut2 plus segan plus mcm2 perasaan menggeletar ble nk jumpa or nk ckp ngn ma(mak 'pakcik' aku..hehe)

first time aku jumpa ma time kt kbmall secara xsengaja..alang2 'pakcik' ngn mak die kat stu, die paksa gak aku jmpa mak die..time tu bkn stkt takut, menggeletar tapi aku rasa bdn aku dh mcm mayat~

2nd time, 3rd time dan seterusnya time pon cm gtu gak...takut, sejuk menggeletar still byk. pakcik suh aku relek2 je, mudah la die ckp, sbb mak die bkn mak aku..hehe..klo dia jumpe parents aku nnt pon cm tu gak la die..hahaha

sebenarnya aku bukan mau ckp pasal takut tuh, cuma nk ckp terima kasih sgt2 kt ma...wlpon aku bkn lg famili die, tapi ma dh cukup baik ngan aku(die yg baik, aku masih takut2...hehe).. die boleh belikan aku hadiah, boleh belikan mak aku anak pokok pisang bru, sbb mak aku mitak, pastu kt umah ma anak pisang dh layu, die bagi aku kopi utk study(hehe..study la sgt aku), boleh suh aku g mandi kt umah die time hostel aku blackout tp aku xg...segan weyh..hehe...dan mcm2 ag..

terima kasih sebab sudi terima patik..saya amat terharu..hehehe,,xmau ckp byk dh, bdn aku dh vibrate2...bkn stkt jumpe, cite pasal ma pon aku dh vibrate2..hehe

salam~

0 comments on "to your mum~"

Post a Comment



 

bila rasa gembira Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal