Thursday, August 11, 2011

belum kawen lagi lah


lucu  bila kawan dah ingat aku dah kawen..tambah lagi lucu sebab bukan seorang dua..


"belumlah...bila pulak aku kawen??"

"xde la, muka ko macam orang2 yang kawen awal"






so, sekarang aku keliru..muka orang kawen awal tu mungkin merujuk kepada dua andaian, antara aku ni muka gatal nak kawen, atau aku muka baik yang xsuke tangguh mende xpasti lama2...


yang mana satu muka yang describe aku???


hehehehehehehehehehehehehhehe






p/s:mende tak pasti mcm bercinta ke, bertunang ke xbaik heboh2..maksud aku xbaik canang2 sgt..setahu yang kita blajar dalam kelas agama dlu, yang bertunang tu biar family je tau..cuma kalau ade yang lain masuk merisik, bru lah bagitau yang kita ni tunangan orang..cuma perkahwinan wajib bagitau...


p/s 2: jangan salah sangka..aku pon bukan tunangan orang..hahaha..masak pon xpandai lagi la........

6 comments on "belum kawen lagi lah"

Lea Isnawi on August 11, 2011 at 2:14 AM said...

haha..muka ko jenis gatal nk kawen

keh keh keh

call me zie on August 11, 2011 at 2:21 AM said...

haha.muka separuh gatal.separuh baik. lemme know any good news k.aku da lulus osce.yeay!!

Unknown on August 11, 2011 at 2:55 AM said...

Haha..at least org nampak Tehah ade kelayakan nak kawen..It's a good thing kot. :P

Btol2. Setuju sgt part x baik heboh2 sgt psl bertunang tu. Skng ni byk sgt berita putus tunang smua2.. -_-''

SnoW cRysTaL on August 12, 2011 at 4:07 AM said...

mule2 aku bukak je post ni,aku ingat post hanim..bile tgok tjuk klcc n taj mahal,bru perasan aku tengah bace blog teah...huhu..pose2 ni mamai..~

fatiehah asmui on August 12, 2011 at 4:12 AM said...

lea: hahahaha..gatal eh..aku kene tukar mimik muka ni..
zie: separuh baik je aku terima..haha..klo ade berita baik..msti aku bgtau..hehehe
nisah: hehehe..nk cakap kite dah tua la tu...=p
aimi:bangun2..haha

Atiqahtuty on August 13, 2011 at 12:45 AM said...

kuha, ak setuju jugak xyah nk heboh. tapi tula hati orang tua nk kene jage. ditanya nya kita xkan tanak buat kenduri kang orang kata ape? dah buat kenduri, nk kene jaga hati sdare n kawan2 plak. kang mula la ad terasa bile x dbtau, x dijemput. bila da jemput tu eh ad pulak mulut cakap, nape tak tunggu abes blaja dulu? bape hantaran? eh simplenya cincin? eh memang susah la nk puaskan hati org hu3 sory meluah perasaan kat sini pulak

Post a Comment



 

bila rasa gembira Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal