Sunday, August 14, 2011

misteri


salam alaik'



dulu-dulu aku xsuka kucing, bukan benci kucing cuma kurang minat..tau mereka tu comel tapi xde la rasa nk gosok2, nak belai2..just bagi makan aje

adik-adik aku, ikhwan dan nabila mmg gila kucing..sayang sangat..kalau nabila tu, kucing kurap pon comel..ikhwan pernah nangis bengkak2 mata kucing mati dan hilang

tapi sejak kawan dengan uteh, aku jadi suka jugak dekat kucing. kiranya peratusan suka tu tinggi la.Uteh selalu tunjuk gambar kucing dia, tegur2 kucing cakap dengan kucing..kiranya same je uteh dgn nabila.

ok, kat atas tu masih bukan cerita misteri.

yang misteri dekat rumah aku ni, asal anak kucing comel sket dan disayangi sket, mesti hilang secara tiba2..takde bunyi gaduh, xde ape, hilang..kalau kene makan mesti ada kesan, dan biasanya hilang masa awal pagi.

kalau dulu seekor je hilang, sbb memang seko je dia..tapi kali ni 3-3 hilang serentak..dalam pukul 1 pagi tu anak kucing masih dalam rumah, tapi bangun sahur dah hilang

nak kata cik bi atau cik ular macam xmungkin.satu pagar tutup, satu lagi xkan dorang ngap tiga-tiga serentak. nak kata dicuri orang pon pelik, bukan kucing mahal, kucing melayu je..


kawasan rumah yang tepi hutan mmg agak mistik..aku syak 'mereka' saje sorok..kalau kita sorok mereka punya, apa agaknya rasa mereka?






















1 comments on "misteri"

nurul on October 21, 2011 at 11:43 PM said...

suka pakai dress?? www.dresslover84.blogspot.com

Post a Comment



 

bila rasa gembira Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal