Tuesday, March 9, 2010

melawat daerah lampau~



salam 'alaik...

tbe2 terasa nk menulis pasal skolah...bkn ape...dok tgk junior2 time skolah dok maen touching2 pasal skolah....aku pon cm tergerak ati gak la nk cite...aritu aku g skolah ngn umi,ayah, fairuz..sbb ade la hal mek tu nk wat...aku tukang follow je..kebetulan, ktrng satu skolah, n adikku juniorku...so kongsi cite sme la..time ktrng g tu xde bdk2 lg, sbb dorng tgh blik bermalam(aiseh, waktu tu yg aku suke time dlu2) byk la tempat aku tgk sme n byk yg laen..(yela, aku dh tua,logik la) hehe

ni kelas time f5 aku..5 kreatif..kelas yg sme zmn f2(2 tabah) gak.(skolah yg suke tukar kedudukan kelas xlaen x bukan skolah aku..















susunan kelas pon sme...yg paling penting, ade board l.k (lukisan kejuruteraan) yg membezakan kelas kami ngn kelas dak2 bio~

mende laen yg pling penting time dok skolah ni slain kelas, adalah umah sukan...yg agak menarik...sistem skolah full ikot umah sukan...(cm cite harry potter pon ade gak)...name je umah sukan, tapi sistem dorm(aku mksudkn skali la cadar, cat dinding), floor, kedudukan meja makan hatta kad matrik pon ikot warne umah sukan...(normal umah sukan utk sukan je la kan???) n sume merit ke, kesalahan kite ke effect la umah sukan..
ni ktrng bwh board soyuz(umah merah)...proud to be soyuz...nyanyi2..we are soyuz, mighty2 soyuz~(aku xigt zmn aku dh ade lom board ni)

n gmbr last nk tunjuk..dataran bestari... ala tmpt perhimpunan xrasmi time zmn aku dlu2...xde byk cite pon pasal die...just kesah2 spot check, kene denda time f1 n mende2 merepek je~
ni je kot...aku nk g hostel..tp blom hari terbuka asrama. n aku dah xde adik kt stu...so laen kali la gmbr asrama..hehehe...gmbr agak xcantik la...camera just hp punye je...3 MP je~

0 comments on "melawat daerah lampau~"

Post a Comment



 

bila rasa gembira Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal