Sunday, October 10, 2010

surprise!!!


salam 'alaik~

 hari ni dapat 2 surprise... 

First, petang tadi tiba-tiba encik Hafiizh telefon suruh aku masak nasi. Hari ini dia dengan sangat rajin dan bermurah hati masakkan lauk untuk makan malam. aku dengan terkejut menerima ajakan dengan gembira. so, tadi kami picnic bawah desa dengan lauk yang dimasak encik Hafiizh...gred masakan? boleh tahan (jujurnya sedap...hehehehehe). orang lelaki yang pandai masak, terbalik dengan aku~


Tapi sebagai fakta, ni bukan first time dia masak lauk untuk aku. tapi first time makan berdua masakannya..

surprise kedua dapat dedication dari akak cantik..tq shikin...aku sangat menghargainya..mcm pelik je aku ternganga depan pintu bila orang hantar dedication tu.hehe..(aku dapat lollipop!!!..hehehe)

seronok rasanya dapat SURPRISE yang best ni..

0 comments on "surprise!!!"

Post a Comment



 

bila rasa gembira Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal