Monday, May 9, 2011

datang dan pergi


salam 'alaik~


hidup ini sentiasa atas dan bawah. datang dan pergi.bersilih ganti.

nasib itu  atas dan bawah, rakan datang dan pergi, dan lembaran hidup bersilih ganti.

hidup kita sentiasa bergerak kehadapan, antara suka atau tidak, itulah hakikat

dan, 

hanya memori dan kenangan yang mampu membawa kita kemasa lampau..

bila terbaca entry kawan aku, cik snow, pasal kawan2 ni, aku rasa betol jugak..walau bagaimana baik pon kite dgn sesorang, tapi bila dah sangaaaat lama xjumpe, perasaan awkward akan datang jugak

xtunggu contoh banyak, aku rasa aku dengan kawan2 skolah rendah pon rasa awkward. rasa macam eh boleh ke aku ikot stail dorang, dorang ok ke dengan aku..dan banyak lagi la...

kadang2 sebab dah ramai kawan bersilih ganti, kita mula terpikir, 
" eh aku baik ke dgn si polan ni dlu"
padahal itulah kwan tdo sekatil dlu

cuma, aku rasa  sangat bertuah sebab kawan2 selalu tinggalkan memori yang baik, bagi surat2, kad2 dan hadiah2, untuk nanti2 kite bile tgk je bende2 tu, teringat dorang biarpon lama sangat xjumpa...

p/s: aku baru selongkar kad2 dan surat2 lama kawan2, rasa senyum xberenti..plus sedang susun baik2 hadiah kawan2 dalam kotak, sebab rumah aku tengah renovate..cuma sedikit ralat sebab surat2 zaman skolah dah hilang terhapus kira time pindah rumah dlu...

p/s 2: aku dah simpan baik2 dalam file segala memori tu..dan dah update sijil2..sedikit lucu bila tgk sijil sekolah rendah yang kertas A4 bahagi separuh..alahai~~

0 comments on "datang dan pergi"

Post a Comment



 

bila rasa gembira Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal