Wednesday, May 18, 2011

waktu malam


salam 'alaik

malam2 gini, time2 mata cerah sangat ni, aku terasa rindu pada suasana beberapa minggu yang lepas


stay up malam2 buat kerja
nonton2 discovery channel,
nonton2 axn, tgk cerita medik2 name  House kot
tgk cite ape tah yang main2 air
makan megi bersulam kopi
lapa lagi keluar seven e pukul 4 pagi
dan terus berjaga sampai subuh
lepas subuh dengan mata lebam keluar cari sarapan


rasa rindu pada minggu2 itu, rindu pada aimi dan ecah walaupun kadang2 mereka sangat kejam dengan aku, rindu pada astro sbb rumah aku xde siaran berbayar itu...

p/s: dorang claim aku yang menyebabkan dorang gemuk sbb bagi megi2, tapi bile recall balik, tgklah berapa kali makan dalam satu malam..

p/s lagi : bile tgk cite medik2 oversea mcm House ni, teringat aku pada cinta medik.kenapalah susah sgt aku nk lupa mende2 annoy gitu

p/s lagi ni: aku memang fail  bg tajuk entri.kene start kursus menulis tajuk yang hebat..mungkin prof mat atau dr.aref boleh ajar lagi..T.T

4 comments on "waktu malam"

unanswerable sunset on May 19, 2011 at 8:28 PM said...

hahaha...aku rindu jugak...nak g 7e...kene tegur pak guard...g tgk bintang walupon mase tu nak exam prof mat..muhahaha....ohhh,aku sngt rindu jajan2..sbb kat rumah jgn harap mak aku nk bg...huhu...aku rindu TEHAH jugak,walaupon aku n AIMI suke buli..heeeee :)

unanswerable sunset on May 19, 2011 at 8:31 PM said...

tambah komen g....cari remote astro sngt penting...klo xde,cam nak bakor je sape yg ambik...last2 pinjam dm3 nyer....hahahaha....rumah aku xde astrob gak...mak aku kate,piring tak leh duk atas bumbung ..pecah nnt~...

SnoW cRysTaL on May 20, 2011 at 3:51 AM said...

"kadang2 mereka sangat kejam dengan aku"..hahaha,ayat x bley blah...rindu nk tgok ang menari-nari depan aku smentara tunggu aku abes buat keje..haha~

fatiehah asmui on May 25, 2011 at 7:57 AM said...

ecah dan aimi

aku saje bagi can korang buli aku, aku joget dpn korang supaya korang igt aku..hak3

Post a Comment



 

bila rasa gembira Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal