Saturday, May 14, 2011

wahai blogspot


blogspot buat dajal...

dah dideletenya entri aku(nasib baik temporally)
dideletenye komen2

sbb jarang dapat komen dan sikit sangat follower,
so, sangat la marah bile blogspot buat gitu kat aku
baru nak rasa gembira melayang2 orang baca blog aku,

dan, aku xjadi nk melayang dah..

ade macam desperate x??hahaha..ni name b.o.s.a.n

masa kecik2 dorang kate jangan tulis dengan warna merah, nnti celaka...jangan percaya k

4 comments on "wahai blogspot"

Unknown on May 14, 2011 at 9:07 AM said...

sme la...berperasaan nak update blog, tp xtau nk merapu ape..haha....

Anonymous said...

sama2..!!

Lea Isnawi on May 14, 2011 at 10:09 AM said...

hahaha..
xpe2..meh aku komen blog ko ni

fatiehah asmui on May 15, 2011 at 5:30 AM said...

nisah: hahah..bosan kan xde keje
dayah: meme..hahahaha
lea : tq lea..ko mmg sweet

Post a Comment



 

bila rasa gembira Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal