Tuesday, May 24, 2011

like dan unlike


salam 'alaik...

saya bukan jenis yang rajin LIKE page2..jarang kot..yang biasa saya like biasanya page yang memang super2 like..

sebab tu saya jarang support kawan2 yang join contest2 like ni..

tapi 

kali ni kwan lama saya join contest..contest ok la, sbb model2 tu bukan mereka..just ilustrasi komputer. cuma yang xgemar sbb kena like page admin atau tokey kedai..

so, saya follow step tu,"LIKE" page tokey kedai

next, "LIKE" gmbar rekaan kawan saya

bila naik "You and *** like this photo"

saya pergi kembali ke profile tokey kedai,

dan "UNLIKE" kembali

saya "LIKE" untuk vote kawan sahaja, dan "UNLIKE" sbb saya xpenah berminat dgn kedai dia 

ok, typical me~

2 comments on "like dan unlike"

Unknown on May 24, 2011 at 10:38 AM said...

eh, boleh ke unlike page, nnt tak ke terpadam like gambar tue?? tak pernah try lagik unlike page

fatiehah asmui on May 24, 2011 at 10:43 AM said...

boleh kak...saya dah buat..saya cek balik, masuk x vote tu

Post a Comment



 

bila rasa gembira Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal