Friday, May 13, 2011

thriller


kreeeeekkk(bunyi pagar besi)
dum(bunyi pintu ditutup kuat)
vroom(bunyi kete dipandu laju)


Jam 2.00 pagi.aku seorang diri diruang tamu.bunyi2 diatas telah menyebabkan dadaku berdegup laju. 


hati cemas. Rumahku sekarang tidak selamat.. pagar yang memagari rumah terpaksa dicabut, kerana di renovate. tiba2 teringat, pagar besi kami tersidai di luar begitu sahaja.


TAK SELAMAT


aku mengintai2 . kelibat kereta hitam yang besar mencurigakan..ini bukan kereta jiran, dan kenapa kereta dia harus dihadapan rumahku..bermacam2 fikiran negatif terlintas


usai saja kereta itu berlalu, aku segera menjenguk keluar.tetapi terhenti. aku anak dara, pada jam 2 pagi kalau diapa2kan, nahas saja. segera berlalu kebilik adik lelaki..konon2 mahukan pertolongan.


HAMPEH


puas kukejut, tapi xde sesiapa yang bangun. berdebar makin kencang. kembali keruang tamu.


AH, APA2 BERLAKU PON, AKU XNAK TIDO MALAM NI..KALAU ADA APE2, SENANG.


tup tap tup tap


derap kaki dari dapur. aku berlindung dibalik kerusi, menyintai siapa yang datang.


HAH, XTDO LAGI!!


jerkah ayah mengejutkan. aku segera mengalihkan perhatiannya, menceritakan kerisauan aku kepada ayah.


umi terdengar perbualan aku, dan seraya menyampuk


RUMAH DEPAN TU, ADIK DIA YANG PAKAI KERETA BESAR, DORANG NAK G TGANU,CANDAT SOTONG..


tambah lagi


ITULAH, BANYAK SANGAT TENGOK CITE OMPUTIH. CITE THRILLER.


sengih.

0 comments on "thriller"

Post a Comment



 

bila rasa gembira Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal