Sunday, November 7, 2010

jasamu dikenang


salam 'alaik...

hari ni OSPE terakhir!!!means, lepas ni x ada clinical, iron lab coat, bangun pagi..hehehe(kenapa bunyi mcm mengada sangat?)

ok2...sebenarnya walaupon dah habis OSPE, xbermakna pon kita betol2 dah tahu semua pasal clinical2 stuff ni..tapi bak kata sape2 ntah, learning process dengan alam pekerjaan berbeza, so, apa yang kita belajar sekarang ni baru kulit je, lapisan luar, basic-basic je...banyaaaaaakkkk lagi bila dah kerja nnt..*doa2 aku dapat kerja yang bagus dalam bidang ni* amin~

OSPE kali ni berbeza la dengan sem lepas..kalau sem lepas OSPE lebih pada basic2 radiology, pasal image interpretation, pasal patient preparation..sem lepas banyak kena igt gambar2 anatomi..

Sem ni kes Radiology semua special procedure...so, soalan lebih pada procedure, klo anatomi yang ditanya pon lebih pada vessel dan image axial..kata special...kalau di Radiotherapy, soalan2 general macam penghasilan x-ray, radiobiology dan semua2 pon masih ditanya. so, junior, nnt simpan semua note 3rd year..hahaha

tq kepada semua supervisor sem ni...Sem lepas pon dorang sangat membantu, lebih2 lagi en.Hasni dgn en. Irwan, dan kak yati. Sem ni pon same, semua la, en hasni, en nazri, kak ida akan tolong bila sebarang kemusykilan yang timbul. cuma OSPE kali ni dah xade en Irwan...(jangan sedih kawan2..hehehe)..kak yati pon sangat baik semalam sebab ingatkan aku dan ekynn ape yang kami lupa time positioning. mereka semua sangat membantu.

en riduan yang sokmo bergaya kejam pon sangat baik time OSPE. walaupon semalam ktrng gelak jahat campur tak percaya, dia bila dia buat penyataan terbuka bahawa "saya xde lah kejam sangat"  tapi sebanarnya dia membuktikan.. walaupon hari ni, pagi2 lagi, aku dah kena ayat  " awak nak penumbuk?" sebab salah jawab, tapi dia jugak yang tolong clearkan bila aku dgn ekynn 'blur' time treatment planning, identify pengiraan aku yang salah tadi, dia yang cakap "bertenang2" bila aku cm stress sebab salah kira MU. so, sangat membantu juga..

terima kasih semua..jasamu dikenang...hehe..(aku rasa ayat aku mcm esok lusa nak grad dah, padahal FYP pon xbuat lagi..hahahahaha)

0 comments on "jasamu dikenang"

Post a Comment



 

bila rasa gembira Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal