Sunday, November 28, 2010

me in other perspective


salam 'alaik....

"KAK LONG"

"nama kak long saya NUR FAIRUZ NAIM BT ASMUI. beliau lahir 15 Januari 1989. Dia dilahirkan di Kelantan. Dia sangat menyukai nasi kerabu bersama air jus oren. Dia mendapat pendidikan awal di SK Fakeh Abdul Samad, kemudian telah memasuki SEMSAS. kini dia telah berada di Universiti Sains Malaysia di Kubang  kerian Kelantan. Peristiwa paling penting baginya adalah mendapat 5A UPSR, 8A PMR dan 8A SPM. Falsafah hidupnya ialah ingin sentiasa membantu mereka yang dalam kesusahan"
tukang tulis..nabila

ini versi unedit. haha..aku amek penyataan ni dalam buku skrap Salasilah Diri dan Keluarga kepunyaan adik aku Nabila..alah, buku skrap sejarah yang kita buat time form 1...

bila baca apa yang dia tulis..hangin gila aku..mau xmengaku adik..tengok..awal2 lagi dah salah nama... bila pulak nama aku tertukar dengan adik aku yang no 3?????

yang itu aku..sorang lagi yang no 3 
pasal makanan kegemaran, aku boleh consider, walaupun dalam hati aku bila pulak aku suka makan nasi kerabu???haha..maybe sebab mak aku rajin buat nasi kerabu time kenduri2, nak aku makan je apa yang ada..

pasal falsafah hidup xboleh blah...macam Wonderpet kot aku punya falsafah hidup..hahahhaha


ok2, aku xmarah pon salah tulis macam ni..biasa la,dia pon duduk asrama, bila kan masa nak interview aku, walhal dalam "sub: Kaedah Kajian: saya menemuramah semua anggota keluarga untuk mendapatkan maklumat berkaitan diri masing2."

haha...xpelah..ni kredit untuk dia kot..aku teringat dalam buku skrap Salasilah Diri Dan Keluarga yang aku punya, untuk bahagian Nabila, aku tulis hobi dia adalah menangis. bukan salah aku...haha..sebab masa tu dia umur dia baru 4 tahun..xkan hobi membaca pulak kan??hahaha...

3 comments on "me in other perspective"

miss nimnim on November 28, 2010 at 3:14 AM said...

phuhahaha *gelak guling* yula..aku bace berkali2 name kak long 2...pehal plak la name ko fairuz...

Unknown on November 28, 2010 at 3:22 AM said...

haha..klaka gila. XD

fatiehah asmui on November 28, 2010 at 4:16 AM said...

aku pon tgk banyak kali muka surat tu..hahaha..terasa kenapa pelik sgt..mmg bising la rumah td..hehe

Post a Comment



 

bila rasa gembira Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal