Thursday, November 4, 2010

korang kan suka perempuan cantik


salam 'alaik...

untuk memenuhi kehendak semasa, entry ni...aku nak post gambar2 aku yang paling lawa...paling ayu..sbb trend sekarang, lelaki kan nilai perempuan yang leh dibuat bini dari gambar2 menarik kat fb dgn blog je..disebabkan satu factor, blog aku kurang menarik, dah tolak point untuk aku layak dipilih perempuan pilihan untuk dibuat bini, ni aku buat satu entry khas untuk nak memastikan saham aku tinggi...hahahaha..klo cantik, please vote aku jadi perempuan nak buat bini k...hahahahahahhahahahaha


ayu kan...korang suka kan???

tgk, I pon pandai buat pipi kembang cam U suka
nampak jelas x muka I??I bukan xnk bagi gambar jelas..nnt nampak la jerawat2
ni yang paling cantik kot....kottttt
innocence kan I...kan2?????

ni gambar I tgh posing..lawa kan??

boleh kan jadi perempuan paling ayu???hahahahahahahhahaha

1 comments on "korang kan suka perempuan cantik"

fatiehah asmui on November 4, 2010 at 11:54 AM said...

hot ke x??ahahaha

Post a Comment



 

bila rasa gembira Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal