Thursday, November 4, 2010

complicated..hahah


salam alaik..

"perempuan yang blog dia simple, xda header lawa2, xbanyak gambar sendiri, xde posing2 yang cantikkkkkk, skema je blog dia, maknanya, xde la konon2 tukar ayat, 0comment tu ke 0 budak bucuk2, adalah perempuan yang simple, boring, xde keyakinan diri..."

uwek...aku nak muntah laju2..ni adalah satu luahan hati sorang lelaki bila dia mendefinisikan perempuan. ko ingat, kami yang mcm ko ckp kat atas tu, cam tu ke??hahahahha...maybe la kot bagi korang kami ni simple sgt, keluar mane2 pon pakai t-shirt, kdg2 sarung track suit, tapi believed me, ktrang banyak sangat mende yang terlebih complicated, lebih penting, lebih sejagat dari nak pose lawa2, post kat sini, suruh awak buntang mata tgk kami..hahahahah

tiba2 emo kan??

********************************************************************************
kadang-kadang bila berdepan dengan masalah, kita lupa Tuhan...benda pertama yang kita buat, marah2, emo dan sebagainya yang mcm sebiji ikot cakap setan..aku xcakap orang lain, sbab aku pon mcm tu, maybe korang jarang tgk aku marah2 betul2, tapi percayalah, api kemarahan aku sangat menakutkan! (xpercaya tanya org tu..xp)

hari tu aku hampir baling semua nota2 brachy aku, sebab aku xfaham..aku memang pelik kadang2, sebab kadang-kadang, sebarang persoalan yang terlintas, mesti aku nak cuba tahu jawapan...bila aku xberjaya dapat jawapan, walaupun dah bukak beberapa biji buku dalam bilik ni, aku tend nk jadi gila...(siapa cakap aku simple??nak kena sepak??aku lagi complicated ok...cuma point kita berbeza)

time tu x ingat Tuhan, xingat apa..tahu nak marah...pintu susah nak bukak(sikit) aku dah ahhhh..ahhhh..

aku pon terus baring-baring, konon2 xnak buat apa2 dah...dan tiba2 terlintas..

"hei, aku study xbaca doa...patut syaitan kacau"

aku sengih sorang2, nak kata bodoh x..Doa Mula Belajar yang dok Hafal Time Tadika pon boleh lupa nk baca...padahal masa kecik2, tiap2 kali mula kelas, cikgu kata,

"murid2, baca doa nak belajar"
"bismillah....." kami baca ramai2

Allah...kadang2 terlupa senjata muslim adalah doa...so, jom mula berdoa...doa belajar time kanak2 pon xpe...asal kita ikhlas. Doa ni penting, bukan lah,tiba2, zupppp, dapat jawapan. cuma diberi ketenangan untuk mencari jawapan..

nak bagi doa susah2, aku pon xreti..hehehehe

1 comments on "complicated..hahah"

Unknown on November 4, 2010 at 11:20 AM said...

haha..cepat ubah part comment tu jd 1 budak busuk2 masyam2. hua3.
ceh. sape ntah kutuk2 blog2 yg simple2, xde unsur2 gedik2. ske ati lah nk wat blog simple2 pn..kan? :D
ni nk emo2 ni.hua3.
go tehah go! ;))

Post a Comment



 

bila rasa gembira Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal