Monday, January 17, 2011

konfident


salam 'alaik~

azam untuk escape kelas untuk sem akhir dah musnah...aku berjaya escape dengan confident...

bgun konon2 awal, mandi2 siap2...tgk jam ah, baru pukul 9...makan breakfast sedap2 dengan slow, lepas tu terasa nak usha GT, nak tengok sape online....

ramai IDLE...

ok, dengan konfident aku fikir bersama senyum berlagak

"ah, hari ni bgun awal, dorang sedang mandi sume

nak dekat 9.30 aku intai balik GT

"eh masih idle?"

dan baru nak terfikir 

"betolkan hari ni kelas pukul 10"

aku dengan confident msg hanim nak menegaskan fikiran aku kelas pukul 10..malangnya hanim reply

"kelas pukul 9..dah start"
(cmtu la ayat..kene tuka2 sket..asal maksud sampai)

ok...kali ni aku berjaya escape dengan confident

0 comments on "konfident"

Post a Comment



 

bila rasa gembira Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal