Monday, January 3, 2011

cerita muda-muda


salam 'alaik...

SELAMAT ULANG TAHUN UNTUK SEMSASIAN batch 01/05

walaupun aku tahu blog aku xada kawan2 semsas pon yang akan baca, tapi aku tetap nk tulis juga.. arini anni utk bdk2 semsas yang batch aku...memang dah mcam satu tradisi yang besar, bila tiba 4 Januari, kitorang akan sambut anni..kira dah genap 10 tahun berkawan tahun ni..

aku bukan bdk terpilih yang daftar semsas 4/1/ 01.. mungkin ada satu masalah teknikal, masa keluar result pasal penempatan untuk sekolah form1, nama aku berada dalam senarai pelajar sekolah sains Raub, tapi malangnya surat tawaran xsampai2 kat aku...

so, dgn hati yang sedih, aku pergi sekolah Pandan..bukan sedih sbb sekolah tu xbest, sebenarnya BEST, cuma biasalah, aku mmg bercita-cita sangat nk masuk SBP, tambah2 lagi ayah cikgu SBP, lagi lah minat aku tinggi..tapi ada hikmah dok harian biasa sekejap, sbb masa tu la zaman nk merasa kene ngorat, zmn sekolah petang, zmn dapat hadiah..hahaha..XP

sekali tu, nak dikatakan rezeki..ayah aku ada mesyuarat kat KL, dia pon terus pergi unit SBP, nak check status aku..Tadaaa~ nama aku dah kene potong sbb xdaftar kat Sains Raub... Mungkin sbb rezeki, ayah aku buat surat rayuan untuk SBP dan dapat SEMSAS pulak...

so, aku daftar akhir bulan 1, dan kiranya aku xleh sambut anni dengan kwan2 lain... T.T

hahahahha...anyway. mende apa yang aku merepek...sbb ktrng mmg sepakat sambut anni 4 Januari..so, ape yang aku nk kecoh?

sori2...entry sgt merepek...aku bg amaran dekat akhir ayat...lagi satu, aku xde gambar latest atau gambar softcopy kawan2.so, maaf..ayat saje

4 comments on "cerita muda-muda"

Atiqahtuty on January 4, 2011 at 4:57 AM said...

weh ak pun semsas ape..tapi dftar lewat 3 taon hi2

fatiehah asmui on January 4, 2011 at 6:51 AM said...

hahaha..xpe2..kite semua semsas!

zie on January 6, 2011 at 10:50 AM said...

oit.aku baca kot blog kooo.heee
blog ko antara yang nice. keep it up bebeh.

K.long on January 6, 2011 at 10:15 PM said...

Assalamua'laikum..
Fatihah..k.long pun baca gak blog ni..heheh
epy annvrsary everyone!!!
keep in touch!!
luv ya!!=)

Post a Comment



 

bila rasa gembira Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal