Thursday, April 28, 2011

cinta kanak-kanak


salam alaik~



kawan  : Fatin, cuba awak msg pakwe kite..cuba awak ngorat pakwe kite, nk tgk die layan xawak..
fatin     : ok..nnt aku cuba.


tafsiran aku cinta monyet adalah cinta kanak2...cinta orang yang masih xmatang dan hanya untuk suka2
cinta kanak2 ni biasanya berlaku time bdan kita start berubah hormon, dari konon2 baik kepada nakal, dan biasanya cinta kanak2 ni lagi hebat dan power dari cinta org dewasa.cemburu nya, bahasanya, kalah orang dah menikah.


my parents seingat aku xpernah bagi warning kat aku, 


"kakak, jangan gatal2 nak berpakwe"


cuma macam selalu cakap belajar rajin2, jangan main. dan hasilnya, aku xpernah berpakwe semasa kanak2. dan aku sentiasa menjadi anak yang baik.maksudnya, kalau ade lelaki kontek aku, msg2 ke, konon2 suke ke, aku cerita kat mak aku, dan tanya pendapat die.dan normalnye, pendapat tu boleh gune..well, aku dengan mak aku mmg macam kawan2, suka cerita macam2. dan sampai lah sekarang, start dari couple dengan en hafiizh, sampai sekarang, aku sentiasa bercerita.

aku xde cinta kanak2..so, xleh nak kongsi.well, setakat admire somebody tu normal kan...aku ni jenis yang sangat kuat bersaing..untuk menjadikan aku semangat belajar, aku akan admire someone yang hebat..dan target aku xlain xbukan nak beat die je. bila dah berjaya beat, aku cari orang lain untuk diminati pulak.


p/s: sebenarnya aku buat entri ni sbb dengar lagu Mahar Cinta dari devotees..mcm tacing kan...mcam lari topik kan
p/s kedua: teringat first time aku gtau aku dah couple dgn en hafiizh.gigil2 nk cakap, alih2 mak aku gelak sakan.
p/s 3: dialog awal tu cerita betol..msg dari kawan adik aku..dan sebagai akak yang baik, aku marah adik aku gile2 dan ugut die mcam2...
p/s 4: menyesal?sori xbg warning awal2

0 comments on "cinta kanak-kanak"

Post a Comment



 

bila rasa gembira Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal