Thursday, April 14, 2011

REVOLUSI muncung fatiehah asmui


salam 'alaik~

sejajar dengan perkembangan masa, peradapan dan sosio-kehidupan telah pon berubah.....

ceh, ayat skema

sekarang ni trend amek gambar mulut muncung2 itik...bagi aku, mende tu bukan baru...masa aku kecik, adik aku suka merajuk dan buat muncung2 itik..dan sebagai balasan.emak aku geram dan ditarik2 nya muncung itu

tapi sekarang, muncung bukan untuk ditarik2 sakit, tetapi untuk menjadi lebih menarik

masalah aku sekarang, aku sudah cukup ketinggalan zaman..aku xada gambar bermuncung itik...so, setelah merasa aku perlu bergerak sejajar dengan perubahan masa, rasanya aku perlu sesekali bergaya ala2 muncung itik


dan, masa ditunggu2 sudah tiba...


jeng...jeng...jeng











kate nak muncung itik, ni la muncung itik, panjaaaaaaaaaang...setakat muncung pendek2, xcomel langsung...tambah lagi bibir kerepot2.

4 comments on "REVOLUSI muncung fatiehah asmui"

Jey on April 14, 2011 at 10:33 AM said...

hahahahhaahahhaha..
this is the real muncung !!
sakit peut aku gelak.

fatiehah asmui on April 14, 2011 at 12:30 PM said...

kan...kate muncung itik..itik mane main pendek2..gagaga

Lea Isnawi on April 14, 2011 at 6:39 PM said...

tp mulut ko x cukup muncung lagi

fatiehah asmui on April 14, 2011 at 11:14 PM said...

lea: kene pjg lagi la ni~

Post a Comment



 

bila rasa gembira Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal