Thursday, April 28, 2011

Pen atau tangan


salam alaik

xpernah aku buat gila menulis dua entri pada masa yang sama..kali ni aku berjaya membuktikan aku boleh.

menulis dengan pen ini sangat menarik, selain kerana tangan aku cramp, sbb nature aku menulis dengan sangat menekan, tanda orang serius, atau bahasa mudahnya mudah tertekan dan kerana aku xpernah hanya menulis dikertas tanpa terconteng ditangan, hatta pen dakwat kering.

aku boleh berbangga boleh memusing pen dan memetik jari dengan tangan kiri sahaja, walaupun hakikatnya aku bukan kidal.dan malangnya, tangan kanan hanya untuk kerja2 serius sahaja

ah!!!aku suka memcampurkan entri blog, dan menyimpang!!!

p/s: korang mesti tertanya2 aku ni betol2 ke dah berusia 22??
p/s 2: esok lusa aku mesti delete dua entri ni...mesti...buat malu je

0 comments on "Pen atau tangan"

Post a Comment



 

bila rasa gembira Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal