Tuesday, April 26, 2011

talian


talian itu tercipta tanpa wadah, 
tanpa wajah, 
tanpa kaedah, 
tanpa penyudah.

bersulam diantara sedih dan ria,
benci dan rindu,
sayang dan cemburu.

mengalir seperti air,
seperti bayu,
seperti debu.
yang tidak akan berakhir walaupun berlalu. 

tetibe terbuat sajak lepas baca blog exrumet aku dlu..lama xmenggarap ni..agak2 kalaulah family aku baca, mau kene kutuk sajak kanak2 kot

dalam mood nak abis blaja..asyik mimpi ari terakhir masa skolah dan matrik..normal aku nk jadi org last tinggalkan situ, sbb aku xmau dilihat menangis.

p/s: tanpa mereka, aku hanyalah insan yang berlalu dalam hidup tanpa sebarang kesan dihati

4 comments on "talian"

unanswerable sunset on April 26, 2011 at 9:49 AM said...

ok...sodap sajak ko..ikhlas ni...wlupon ko akan pertikaian keikhlasan aku..hahaha

SnoW cRysTaL on April 27, 2011 at 12:19 PM said...

eca x ekhlas!!!

unanswerable sunset on April 27, 2011 at 2:46 PM said...

woi! jeles ke tgk keikhlasan aku??..hahhaa ;p

fatiehah asmui on April 28, 2011 at 12:31 PM said...

terima kasih ecah..aku percaya kat ko..kekekeke

Post a Comment



 

bila rasa gembira Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal