Sunday, April 17, 2011

Drama Queen


aku xsuke jenis org yang drama queen..bg tafsiran aku, orang jenis ni yang suka tagih simpati orang, dengan mata berair2 dan berbagai alasan..

tapi, benda tu berbalik pada aku sendiri..yela, orang kata, kalau menjerit dalam gua, gema tu akan terpantul pada kita balik. maksudnya, apa yang kita kate, mende tu akan balik kepada kita.

aku rasa aku dah jadi drama queen, cuma xmcm fasha sanda la cakap lembik2, dengan mata konon2 innocent.


aku mmg xlayak jadi drama queen..sebab utama, nampak sangat aku kufur nikmat. time aku susah, bukan sorang dua datang tlg, bukan sorang dua dtg support, bukan sorang dua tny khabar, tapi RAMAI

dan untuk apakah kita menjadi TIDAK BERSYUKUR dengan meratap malang nasib dan berputus asa?


p/s: rasanya org yang layak jadi drama queen adalah fasha sandha dalam cite natasha...dan la menumpang, xde mak, ayah, kawan sorang, janda pulak, dan ending irfan mati...tapi drama kang?plot cite mesti mau sedih, kalau x orang xkan kesian

2 comments on "Drama Queen"

Lea Isnawi on April 17, 2011 at 3:09 AM said...

drama queen tu apa?

bluurr tetba..hehe

airaniez wirdani on April 17, 2011 at 8:33 AM said...

biarkan orang berpura2 dengan hidup.sebab nak menipu,lama2 akan terbuka juga aibnya.^_^

Post a Comment



 

bila rasa gembira Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal