Friday, April 1, 2011

dinner MR


salam 'alaik~

Dinner MedRad(MR) semalam sangat best...makanan best, persembahan menarik gak, tempat pon lawa..

malangnya, aku xada gambar dinner, sbb hp yang ade kamera dah rosak(tibe2 lepas balik interview..mmg malang aku ni), dan aku xmampu beli kamera...aku hanya menempel je kat kamera sape2..

tq kepada kakak2 dan abg2(xde la abg, saf ngn izwan je) yang banyak melayan kerenah aku...amek gambar aku ni..pujuk aku semalam bila aku nangis..yela, agak sedih la...3tahun dinner aku xpernah kot dapat duduk semeja dengan satu batch aku~

satu je gambar aku curi pada fb hanim...sebab gambar ni menunjukkan betapa bulatnya sebenarnye aku~


nnt dah ada gmbar banyak2, aku buat entri lain pulak~

2 comments on "dinner MR"

Jey on April 3, 2011 at 11:14 AM said...

tangan sape ke tepi tu?gagah je nampak..hahah

Lea Isnawi on April 3, 2011 at 11:52 AM said...

gambar ko xnampak jelas la...

Post a Comment



 

bila rasa gembira Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal