Thursday, February 17, 2011

antara NUSYUZ dan DAYUS


Bini-bini sekarang berani dan terbuka cakap

"saya xboleh dengar lagu ni..saya teringat dekat bekas pakwe saya"

atau yang worst sket

"walaupun kita masing2 sudah punya keluarga, tapi saya masih sayangkan awak..masih teringat kenangan lama kita"


nampak gayanya, orang sekarang dah lupa hukum TUHAN? apa istilah untuk isteri yang memberi hatinya kepada lelaki lain sedangkan dia sudah bersuami??

NUSYUZ??

ataupun yang paling best,

"suami saya sporting...dia xkesah saya dok ingat pakwe2 lama"

istilah apakah?

DAYUS?

semoga Allah menetapkan hati kita dan membuka kebenaran kepada jiwa kita dan dijauhkan dari kemungkaran

5 comments on "antara NUSYUZ dan DAYUS"

anonimes on February 17, 2011 at 8:45 AM said...

ang tak dak tulisan hak lagik kecik ka?

fatiehah asmui on February 17, 2011 at 9:00 AM said...

tgh emo dengar radio..aku taip2,terus post..hehehe

Lea Isnawi on February 17, 2011 at 9:25 AM said...

riso nak hadapi rumah tangga t...

fatiehah asmui on February 17, 2011 at 9:34 AM said...

lea: agak la..sbb mende2 ni kdg2 boleh balik kat kite..cuma kite leh doa..supaya kita sentiasa igt Dia...kira cm usaha..ehehe

Unknown on February 17, 2011 at 10:51 AM said...

hua. btol2.
takotnya jd cmtu. xnak3. haish.

Post a Comment



 

bila rasa gembira Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal