Sunday, February 27, 2011


salam 'alaik~


entry kawan saya, cik puan nadia pasal split personality mmg mengancam.. sbb saya rasa saya ada sifat itu..


saya seorang yang extreme, extra dan apa2 yang ex..mende xpelik kot sbb saya extrovert 


saya boleh gembira sangat, dan boleh sedih sangat..


saya boleh konfident sgt, dan boleh down sgt 


kadang2 saya rasa saya best, tapi saya rasa saya sangatlah annoying...


sape2 pernah rasa annoying dengan diri sendiri???? -_-

4 comments on " "

Jey on February 27, 2011 at 8:46 PM said...

semestinya pernah.:D

--->Blog Hafzan Sarah

miss nimnim on February 28, 2011 at 1:46 AM said...

aku tak terkecuali

miss nimnim on February 28, 2011 at 1:47 AM said...

aku pon same

Unknown on March 4, 2011 at 4:06 PM said...

hehe..ksol suka lagu ni..sampai download MV 2NE1 banyak-banyak.padahal nari dia sama je suma concert..hehe

Post a Comment



 

bila rasa gembira Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal