Saturday, February 26, 2011

tunggu dan lihat


"luaran nampak innocent, tapi dalam xde lah baik sangat..."

penyataan tu tepat untuk aku... aku biasanya jenis pemerhati jugak..suka tunggu dan lihat sesuatu mende...kira kalau selama ni aku buat2 gaya no comment, normal bukan no comment sangat..tapi lebih kepada tunggu dan lihat

-aku suka tunggu dan lihat orang yang meniaga jenis2 MLM kat fb..tengok je dia cakap gebang..melayu xmaju la, susah nak kaya kalau xnak berubah la, apa2 la... ramai yang extreme akan LIKE atau akan KUTUK mati2...aku tunggu dlu...pikir..predict...lama2 bila dan berbulan xupdate pasal hei melayu jangan jadi penakut, xjoin ini itu ini itu...aku senyum jahat sorang2... 

- aku suka tunggu dan lihat jenis2 orang yang papa, mama love u la...papa..papa...papa...bukan apa, orang tua kata kalau melampau sangat nak menunjuk2 gtu, orang kata xlama... kalau dah sebulan xde papa mama papa mama, status dari married tukar jadi single, aku senyum jahat sorang2

- aku suka tunggu dan lihat untuk mende yang tiba2 glemer serta merta...gah bila hebat...orang kata mudah naik mudah turun..bila dah sebulan jatuh tbe2...aku mcm senyum jahat juga

- aku suka tunggu dan lihat orang yang hari2 emo, post kat fb, hari2 semua orang salah...hari2 die je yang betol...tunggu lama sket, bila aku dah pham perangai menjengkilkan tu, sape2 orang yang komen die slalu, yang like status die, aku delete dengan senyum jahat jugak

aku sedang menaip dengan mata separuh terbuka...malam ni post..kalau esok rajin, aku edit balik

1 comments on "tunggu dan lihat"

anonimes on February 26, 2011 at 11:25 AM said...

jahat la u. ha ha

Post a Comment



 

bila rasa gembira Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal