Monday, February 7, 2011

celebrate!


aku ngn Nabila...korang boleh beza kan mana aku, mana Nabila...sbb byk kali orang tertukar kami..T.T

Ikhwan, Fairuz, Iqbal
ayah dan umi
nabila yang kelaparan

budak mengada=Ikhwan

Aku yang sopan...dan matang~

Iqbal dengan gaya terpaksa berlakon matang



Fairuz dengan gaya anak yang ceria






tiga bunga..oh..bunga2

aku yg semenangnya kejam

terpaksa cover sedut air byk sgt

tangan2 kelaparan


entry kali ni bergambar byk..ni time family dinner la..

tema konon2 formal..(konon2)
ni utk family la..kire celebrate semua skali serentak~

29th years anni ayah ngn umi (5tahun bercinta, 24 tahun kawen)
birthday aku ngn fairuz(bdk yang lahir bulan 1)
kejayaan fairuz n sbb die bakal terbang ke Taj Mahal   India, Insha Allah, tengah atau Ogos tahun ni

7 comments on "celebrate!"

Lea Isnawi on February 7, 2011 at 6:53 AM said...

hensem ikhwan tu..haha.

muka ko matured sikit la dr nabila.
nabila nampak sgt budak!

miss nimnim on February 7, 2011 at 8:02 AM said...

maknenye teha same umo ngan nabila wakakaka

fatiehah asmui on February 7, 2011 at 8:15 AM said...

lea: nasib adik aku xde blog, klo x, abis la ko.hehehe
hanim: xpe..awek muda

nf on February 7, 2011 at 3:50 PM said...

Nabila yang pakai tudung coklat tu ek? kekekeke

airaniez wirdani on February 7, 2011 at 9:30 PM said...

comella kamu..^_^

~Miera~ on February 8, 2011 at 5:56 AM said...

Eh,bla pegi ni?xjmpa pun...hee.K.long tau kat mana tempat tu...hehhehe..maklumlah duk kat area kuantan.hehhehe
wah,rindu kat cikgu sekolah lama..hee=)

Story of MiNe on February 22, 2011 at 4:29 AM said...

salam.. congratss kt fairuz .. n 1 family ..
^^,

Post a Comment



 

bila rasa gembira Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal