Tuesday, February 15, 2011

sebab kene tag dengan mira~


ni entry aku untuk  kak long (mira) yang rajin mengetag..sebab dia baik dan rajin dan mmg betol ingatkan aku pasal kene tag ni,aku jwab la..hehe


Once you have been tagged, you are supposed to write a note
with 25 random things, fact, habits, or goal about you.
At the end, choose 25 people to be tagged.
You have to tagged the person who tagged you
If I tag you, its because i want to know more about you





You want to know about me???Because of you, I will answer this=)Thank you 
Here, 25 random things about me: 
1. nama betol(xtipu) adalah nurulfatiehah...name panggilan ade tehah, cacing, kuha atau k.long...^^
2. lahir tengah2 bulan Jan 1989.. budak lompat, tapi rasa xbeza pon sbb lahir bulan 1
3. lahir kat kelantan, bcos both of my parents dari sane..hehehe
4. saya suka SEMUA warne sebenarnye....tapi yang paling rasa sesuai dgn jiwa purple dan biru~
5. anak sulung dari lima..(aku sulung..mmg sulung) 
6. saya kanak2 yang sangat pot pet cik cik, tapi xde ramah sgt kat semua org
6. saya orang yang jenis semua mende nak cuba...tapi xpernah betol2 mahir dalam ape2 pon...
7. agak lemah dalam bahasa...pernah belajar bhasa jepun(skolah) dan arab kat U...tapi hakikatnye, tak  mahir2 pon...time lower form, selalu dapat xA, yB dan 3 C..C for Malay, English and Japanese 
8. makan ikot mood..kadang2...BANYAK sgt..kdg2 xnak makan...dan paling normal, just betol2 minat dekat masakan melayu...western mcm kureng sket
9. digelar happy go lucky...susah marah dan saya sangat menakutkan ketika marah atau diam sgt(normal kan?)
10. saya suka jadi ketua, tapi saya bukan pemerintah yang baik...saya jenis yang nak settle sendiri, tanpa gune tenaga anak buah..(so, each project, jadi anak buah aku yang paling mudah dan dalam meeting aku yang paling relax)
11. sangat suka mencapap...(ok, itu semua tahu)
12. xde fashion sense. bagi saya menutup aurat bukan fashion.ia tuntutan
13. tak suka orang kritik2 saya pasal pakaian..sebab saya jenis xkesah tentang pakaian, kalau orang cakap2 pasal baju, rasa mcm hei! dan terus bad mood...(aku xpernah kutuk pasal baju korang tau)
14. self-motivated. saya orang yang mmg totally depend pada diri...akan berubah bila diri kate, "hei, ko kene berubah" klo org lain suruh, rasa mcm hmmmmmmmmmm.
15. agak keras kepala..
16. jenis tak penyabar..kalau baca novel ke, tgk movie ke, mende yang paling nak tau adalah ending...bile ending cm mengikut piawaian, baru proceed pada plot
17. serius dalam certain aspek...kadang2 nmpk mcm rude...sangat xsuke pada mende2 gedik dan gelenya dan "shaye rashe shaye shomel begini"..
18. xminat shopping mane..beli sebab perlu dan ade mood..
19. BUTA muzik..bukan setakat suara xsedap, xpandai nyanyi, main alat muzik pon xtau langsung..hatta rekoder 
20. suka melukis...tapi lukisan saya mmg kanak2...xpandai langsung potrait
21. minat main game..tapi tgk jenis game la..prefer sesuatu yang menggunakan otak
22. tak ada minat yang extreme. saya xpernah betol2 minat penyanyi ke pelakon ..kira saya xde oppa atau 'abg angkatku~'
23. totally doesn't like controversy. 
24. tak suka word conspiracy...nowadays, semua mende conspiracy.sini conspiracy sana conspiracy
25. lahir dalam  keluarga sastera(both of my parents are writer...tapi saya lain kot..saya sangat suka sains~

Alhamdulillah..sampai juga ke garisan penamat...ade ke mende2 yang korang rasa sangat xbetol?


hmmm..nak tag 25 orang? nak ke? xnk ke? kalau aku tag, korang jawab ke??nak ke? haaaaaaa~


ok2, aku tag la kwn2 kosmate mcm cik nimnim, cik kaki panjang, cik doraemon, cik  snow2 (ke salah nickname?...


cik nisah biomed yang rajin, cik lea yang hepi sokmo dan kawan2 usm yang jauh lagi rajin dari aku


adik aku cik Taj mahal


kawan2 skolah mcm cik Zie, cik kak long(dah jwab kan?) cik..


ah...dah cukup 25 kan???hahahaha..aku xpaksa tau...just list je untuk cukup 25 orang~


(aku copy je dari k.long. paste..sbb tu tulisan xbesar mane.malas nak adjust..keh3)

12 comments on "sebab kene tag dengan mira~"

Jey on February 15, 2011 at 1:22 AM said...

hahahaa..
aku ke tuh weh cik kaki panjang?
soalan sebenarnya dr mane?

nf on February 15, 2011 at 2:50 AM said...

sampai hati tak tag aku *pura2 tak bersalah*

miss nimnim on February 15, 2011 at 3:17 AM said...

nek...sume nie kene fikir sendiri ke?malasnye nak kerah otak

fatiehah asmui on February 15, 2011 at 3:33 AM said...

jey: xde soalan sbnrnye..just cite pasal 25 mende ttg anda
uteh: siapa lagi cik doraemon klo bukan ko??hehe
nim2: jgn jwb lagi.nnt dah bosan jwab..hehehe

Jey on February 15, 2011 at 7:41 AM said...

apsal ko g citer 26 mende plak??
no 6 ko dua kali rupanyaa..wahaha

fatiehah asmui on February 15, 2011 at 8:25 AM said...

jey: aku bru sedar pasal 6 tu..
anggap la itu bukti aku suke mencapap...keh4

SnoW cRysTaL on February 15, 2011 at 8:57 AM said...

cik snow2 tu aku ke?

Unknown on February 15, 2011 at 9:25 AM said...

huah. sejak bila lak cik nisah biomed seorang yg rajin? hahaha..

fatiehah asmui on February 15, 2011 at 9:31 AM said...

amy:haah..ang..aku ingat ade snow je~
nisah: nada bodek..hek3

Lea Isnawi on February 15, 2011 at 8:58 PM said...

nasib baek aku tak ditagged!

fatiehah asmui on February 16, 2011 at 12:47 AM said...

lea: sori, aku termiss..hehe..aku dh edit balik demi kamu

Lea Isnawi on February 16, 2011 at 6:24 AM said...

lea yang hepi s0kmo??? haha

rajin ko edit balik, tgk ar kalo aku rajin nak jwb

btw, xde pun blog aku list blog kawan ko
okeyh! x jadi nak jawab tagged..hua3

Post a Comment



 

bila rasa gembira Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal