Monday, February 28, 2011

MAC


salam 'alaik

MAC, kamu sudah datang???

data saya belum habis dikutip

writing thesis belum habis dibuat

nota saya masih belum habis dibaca

masa depan saya belum habis difikir

borang permohonan sambung master masih belum diisi

peluang pekerjaan masih belum dicari

nak sambung jd lect belum tentu layak

saya belum bersedia nak berpisah dengan kawan2

saya belum bersedia untuk hubungan jarak jauh

saya belum bersedia untuk menempuh dunia baru

kalau boleh, saya nak masa lambat berakhir..

wahai MAC, bertahan lama lah kamu..

tolong jangan merindui APRIL...

tolong

2 comments on "MAC"

SnoW cRysTaL on March 1, 2011 at 12:43 AM said...

haha...lol..

bulan 3 rupenya,ak baca 'mek'

aku terpikir sama ada mek ataupun kosmetik MAC tu..haha (biar isi tak relate dengan ape yg aku pk pon,ngeh3)

Unknown on March 4, 2011 at 4:10 PM said...

MAC igt kan jenama make up tadi..hehe

alamak takut gak sbb dah nak exam PRO..huhu..tolong doakan suma final year lulus ngan cemerlang.amin

dah follow blog ni dan masukkan dalam bloglist ksol..sudi kiranye follow balik dan masukkan dalam bloglist.thanx :)

http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com/

Post a Comment



 

bila rasa gembira Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal